2010. január 25., hétfő

Ski!

Na hat volt egy sielesunk, a "kutatocsoporttal". Ez annyit tesz mint a professzor, a professzor diakjai, a professzor csaladja, es a professzor egy baratjanak a csaladja. Azt hallottam eddig is, hogy itt jegesek a palyak, most meg is tapasztaltam. Ellentetben a kedves osztrak helyekkel, itt a legtobb palyan alapvetoen jeg van, amin egy kis ho neha osszetorlodik. Harmadik napra mar egesz turhetoen tudtam rajta menni.
Az egyik fan lattam egy tablat, hogy ez a siterep szele, ha kimesz, magadra vagy utalva, nincs elsosegely, es legyel kesz arra, hogy a hegyen toltsd az ejszakat. Hm.
A tarsasag is nagyon jo volt. Azt hogy mi tortenik, kb egyszemelyben meghatarozta a prof felesege, aki folyamatosan nagy hevvel vagy beszelt, vagy kerdezett, ertelmeset es hulyeseget egyarant (gorog o is, na). Egyik este peldaul sor kerult arra, hogy mindenki elmondja, mit jelent a neve, meg egyaltalan, ami azert volt erdekes, mert csomo kulonbozo helyrol jottunk. Az egyik lany nevet azert modositottak, mert ugyanaz lett mint egy antipatikus legitarsasag neve. Ugyhogy inkabb maskepp irjak. Az egyik kinai sracnak a keresztneve ket jelbol all, az egyik jelentese felho, a masike epitkezes/szerkesztes (construction). En meg nem talaltam kapcsolatot a ketto kozott.
Arrol is beszeltunk, hogy a kinai beszedben a hangmagassag is a szotaghoz tartozik. Ezert van, hogy meg hangsuly nelkul is a kinai beszed ugy hangzik, mintha valami veletlenszeru dallama lenne.
Szoval volt minden, csak alvas nem sok, megyek is potolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése