2010. február 20., szombat

Kontra-looser

Azt hiszem sikerult versenyre kelni egy regi tortenettel. Ugy kezdodott a dolog, hogy el akartam menni sielni. Talaltam is egy egynapos buszutat az egyetem szervezeseben. Az egyetlen problema az volt, hogy az egesz napos sieles erdekeben reggel 4:30-as indulas volt kituzve. Raadasul az egyik kollegiumtol, ami nekem fel ora gyalog, persze minden sifelszerelessel...
Na ezt meg sikerult is osszehozni, idoben odaertem a helyre, de nagyon nem volt tolongas. Ugyhogy megneztem az emailt, hogy jo helyen vagyok-e. A hely jo volt, csak a datum nem...
Innentol asszem nincs mit fokozni :)

4 megjegyzés:

  1. Haat...ami a 4:30-as indulast illeti...nekem mar itt is betelt a pohar. A kerdes most mar csak a visszaut. Remelem nem a 22-es buszra szalltal fel... Alszerenysegem tiltja, hogy reszletekbe bocsatkozzam.

    VálaszTörlés
  2. O nem, a tomegkozlekedes itt annyira nem egyszeru. Gyalog a tuti, az nem kesik. Megneztem, az itteni 22-es busz nem jelent nagy veszelyt, nem valoszinu, hogy beleakadok. Amugy az identitasod elegge homaly szamomra, tudnad egy kicsit vilagosabba tenni? :)

    VálaszTörlés
  3. Szoval, Ceasar kockat vet, atlep a Rubik folyon, es o az, aki azt kerdezi neha, illetve csak egyszer, de akkor nagyon, hogy "Te is fiam, bluetooth". Egy masik lehetoseg, hogy megkerdezed a pasit, aki kovet (hol engem, hol Teged), es jegyzetel.

    VálaszTörlés
  4. Hm...nekem ezekrol a sztorikrol Caesar remlik, de mindegy...

    VálaszTörlés