2009. szeptember 9., szerda

Elso pixelek

Na nezzunk par alap adatot!


Ez az a hely, ahol pillanatnyilag lakom.
Osztalytarsnal, aki par hete van kint, raadasul van egy pici extra szobajuk.








Ez pedig az egyetem egyik epulete, amelyikben leszek. A szobaval van egy kis kavaras, de jo a hely, es giga nagy. Mikozben mentem a folyoson, elsetaltam egy hordo folyekony nitrogen, aztan valami nanotechnologiai laboratorium mellett...






Boston az persze ugy Boston, hogy hozza van nove meg par varos, igy tobbszor el lehet sutni ugyanazt az utcanevet. Itt a tablan a varoshatar, balra Cambridge, jobbra Somerville. Nem bonyolitottak tul.

3 megjegyzés:

  1. A vicc, hogy a folyékony nitrogént a BME-n a F (fizikai) épület előtt a járdán, az ablakácshoz láncolva tartják...(jó, a campuson belül) én minden nap elsétáltam mellette és jókat röhögtem magamban.:)

    VálaszTörlés
  2. Es szoktal a kolasuvegbe kerni belole?

    VálaszTörlés
  3. Már egy fél éve nem jártam arra, de amikor megyek diplomát védeni, majd hozok egy félüveggel!:))

    VálaszTörlés