2010. március 8., hétfő

Del

Tudtam, hogy valamit elfelejtettem, aztan most leesett, hogy itt is kicsit lepest kene tartanom magammal. A jelenlegi legfontosabb sztori, hogy megneztem, milyen delebbre, konkretan Floridaban. Szoval volt egy szuk hetem, ahol a legnagyobb bajom az volt, hogy leegtem a napon.


Miami amugy nem egy tul erdekes varos. Maga a strandzona vegulis egy kulon szigeten van, az tele van szallodakkal, ettermekkel, es persze korben stranddal.

A masik ertelmes tevekenyseg, amit ott lehet csinalni, az az Everglades nemzeti park latogatasa. Az ut szelen is legelnek az alligatorok es specko madarak, szoval az embernek nincs kedve bevagtatni a bozotba megnezni mi van ott. A pelikanok nagyon jofejek, a japanok roluk mintaztak a kamikaze koncepciojukat, ugy vadasznak, hogy teljes gozzel bevagodnak a vizbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése