2013. szeptember 17., kedd

Fedél alatt

Az első és leginkább kritikus kérdés: hol fogok lakni. Az egyik problémás paraméter az, hogy egész éves szerződések vannak, így otthonról, látatlanban elég kockázatos lett volna foglalni. A másik pedig, hogy mit csinálok itt, amig nem szerződök. A városban 0 hostel és 1 hotel van. Az utóbbiban 90 eurós kedvezményes áron kaptam szobát* az egyetem révén (és mint ez ott kiderült, ez tényleg kedvezményes a kiírt 135-höz képest), ahol emiatt 2 napra céloztam be a projekt lefutását.Következésképp titkárnőket megszégyenítő intenzitású emailezésbe, telefonálásba és táblázatkezelésbe kezdtem, persze jónéhány szobanézéssel tarkítva.

Íme az eredmény**:


Na jó, ennél több is van:

Itt megszokott egy olyan rendszer, hogy a család véletlenül túl nagy házat vesz/épít, és kiadja, ami kimarad. Én is egy ilyet találtam, a szoba egész tágas, van benne apró konyharész, a többivel még nem tudom mit kezdek, max építek modellvasutat. Ezenkívül a nővel megbeszéltem, aludhat itt vendég 1-2 éjszakát, csak szóljak előre. Just sayin' :)

*és ez nem Hilton, csak hát a monopól helyzet ugye...
**ami pár napja elbizonytalanodott, mert nem lehetek ide bejelentve, vagyis de, csak nem úgy...

2 megjegyzés:

  1. Pompás kis minimalista legénylakásnak tűnik, a "konyharész" azért definíciós kérdéseket felvet... :-)
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Igen valószínűleg törvényellenes lenne a "konyharészt" "konyhának" nevezni. Meglátjuk, mit lehet belőle kihozni :)

    VálaszTörlés