2015. február 1., vasárnap

Hóhelyzet

No itt pont nincs sok hó. Bár azt hallottam, hogy otthon igen! Illetve az elmúlt héten síelni voltam, úgyhogy ott is. Négy napig napsütést kaptunk, úgyhogy nem panaszkodtunk, hanem űztük ezt a sportot, amit pár száz év múlva teljes értetlenséggel fognak elemezni a történészek.
Mivel Belgiumból jöttem, ezért Genfen keresztül utaztam. Ennek a jó oldala az, hogy a közelben élő osztálytársamék vendégszeretetét élvezhettem oda és vissza is. A kevésbé jó oldala a Genf-sípálya táv megtétele, illetve annak időzítése, ugyanis odafele éjjel 3-ra értünk oda, visszafele meg hajnali 4-kor indultunk.

u.i. a félreértések elkerülése végett, a két megjelölt időpont nem közvetlen egymás után volt, azért egy hét eltelt közötte :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése