2009. szeptember 24., csütörtök

Meg egy kis viz

Ha mar temanal vagyunk, nezzuk meg az uszodat. Merthogy nyilvan van egyetemi sportcentrum, ahol nyilvan van uszoda. Es igazabol van egy masik kisebb blokk is, ott is van egy kisebb medence. Es ingyen van, csak a mindentudo MIT-s ID kartya kell hozza. Sot, meg a kenyelem kedveert ingyen torulkozo szolgaltatas van, ugyhogy azt sem kell cipelni. A general berendezesen tul amit talaltam (ma tunt fel egyebkent eloszor), az kb. egy furdoruhacentrifuga, ami kiforgatja belole a vizet, nem fog minden folyni.
Minden szep es jo, egyszer azert megszivtam, amikor rosszkor mentem, es volt oktatas, edzes, miegymas, emiatt csak a bo 1m mely, nem epp hideg, felhomalyos medenceben tudtam csak uszni, azert az nem volt nyero.

2 megjegyzés:

  1. de jó neked :) mármint az úszás miatt! kipróbálnék egy ilyen uszodát!
    amúgy nincs kiírva vhol h mikor vannak edzések? meg nem kéne olyankor is 1-2 szabad sávot hagyni?

    VálaszTörlés
  2. Hat en egy helyen lattam kiirva, az uszodaterben. De akkor mar ugye mindegy. Szabad savot meg vegulis hagynak, a masik medence is 25-os (marmint yard, persze), csak hat na.

    VálaszTörlés