2009. december 8., kedd

Ki az a Nemirovsky?

Na postatemabol mar annyi osszegyult, hogy ideje leirni.
Alapbol gondoltam, az egyetemre rendelem a dolgokat, ugyis ott vagyok egesz nap. Rendeltem egy konyvet, meg is jott masnap. A kovetkezo ket rendelesem (az egyiket ujra is kuldtek) sose jott meg.
Szoval rendeljunk inkabb otthonra. Csomagot nincs hol letenni, a csengo nem mukodik, szoval a rendszer: rendelunk, megvarjuk a kiertesitest, az alapjan neten kerjuk, hogy a lerakaton varjon a csomag, elbringazunk erte.
Most az Amazonon rendeltem valamit, ok meg kuldenek sms-eket is, ha valami tortenik a csomaggal. Eppen mar csak az utolso lepes hianyzott, mikor kaptam egy sms-t, a gep elott ulve, hogy kikezbesitve. Neten nezem a kovetest, cim - valami mas, atvette - Nemirovsky. Mi van? Hivtam az UPS-t, csodalkoznak, kivancsi vagyok, mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése