2009. december 13., vasárnap

Posta 2

Szoval az ember nem akar mindig elbiciklizni a csomagert.
(nem tudom feltunt-e, ez az elem egyre gyakrabban kerul elo, ez abbol fakad, hogy itt a tel kezdi komolyan venni magat...).
Ugyhogy a multkor az elso ertesitore rairtam, hogy a csengo nem jo, hivjatok ezen a szamon. Mukodott? Persze nem. Otletem nem volt miert. Aztan mikor telefonon beszeltem veluk (a Nemirovsky-akta kapcsan, ami azota megoldodott), kiderult, hogy a futaroknal nincs telefon!
Mit volt mit tenni, bovitettuk az arzenalt:


Itt az lathato, hogy a webkamerat kiakasztottam az ablakba, es ugy nezem, mi tortenik az ajtonal. Itt pl. par perc mulva lemegyek, mert latszik, hogy kinyilt az ajto. Ez mar mukodott, teljesen jol lattam, amikor megjott az emberke. Holnap ugyanez a kor jon ujra :)

1 megjegyzés:

  1. Kozben sikerult azt is megoldani, hogy mozgaserzekelo legyen a rendszer, es zeneljen, amikor erre jar valaki.
    Ezenkivul sikerult egy regi, elveszettnek hitt csomagot megtalalni, ami kb. egy nejlonzacsko volt, ledobva hatul a gereblye, holapat, meg hasonlok koze...

    VálaszTörlés